Google Reklamlarda Uzantı Seçmenin Önemi

Google Reklamlarda Uzantı Seçmenin Önemi

Google Reklamlarda Uzantı Seçmenin Önemi

Google Reklamlarda Uzantı Seçmenin Önemi

Google ADS ile vereceğiniz reklamlarda, reklam uzantı seçmenin önemini sizlere aktaracağız. Daha kapsamlı ve hedefe daha iyi ulaşabilmenizi sağlayacak olan reklam uzantıları, arama motorunda alakalı arama yapan kişilerin, reklamlarınız daha fazla tıklamasına olanak sağlar. İşletmeniz ile ilgili bilgileri verdiğiniz reklam uzantıları, düzgün kullanılması gereken bir alandır. Reklam verirken ihmal etmemenizi öneririz.

Eklediğiniz uzantıların hangi durumda gösterileceği durumu ise değişkenlik gösterir. Örneğin telefon uzantısının bazen gösterildiği bazen de gösterilmediğini görebilirsiniz. Bununla alakalı daha net bilgi almak için, Google yardım merkezinde bulunan makaleleri inceleyebilir, Google müşteri danışmanları ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.

Uzantılar bölümünde bulunan ‘yer uzantıları’ bölümü, müşteriyi sizin belirlediğiniz konumu ziyaret etmesini sağlamak için gösterilebilir. Örneğin işletmenizin yol tarifini burada verebilirsiniz.

Yine bu bölümde bulunan ‘satış ortağı yer uzantıları’ bölümü, ürünlerinizin satıldığı ya da hizmetinizin verildiği diğer şubeleri gösterir.

Bu bölümde yer alan ‘açıklama metni uzantıları’ bölümü ise çok önemlidir. Buraya ekleyeceğiniz metinler ile müşterilerinizin ilgisini çekebilirsiniz. Mesela bir özel okul ile alakalı reklam veren olduğunuzu düşünün, “etüt sistemi”, “hafta sonu takviye dersler” gibi metinler ekleyerek, potansiyel müşterilerinizin ilgisi çekebilirsiniz.

Burada kullanılan ‘telefon uzantıları’ bölümü ise, reklamınıza telefon numaranızı ekler ve müşterinin direkt olarak sizi arayabilmesine imkân sunar. Çoğu müşteri için, reklamınıza tıklayıp iletişim bölümünden telefonunuzu bulmaktansa, direkt olarak çıkan reklam bölümünde telefonunuzun çıkması ve aranabilir olması, daha olumludur.

‘Site bağlantısı uzantıları’ bölümü ise, müşteriyi direkt olarak sizin istediğiniz bölüme yönlendirir. Örneğin bir lokanta için reklam verdiğinizi düşünün, reklam görünümünde müşterilere, “sipariş ver” bölümünün tıklanmasını sağlayabilirsiniz.

Yine bu bölümde bulunan farklı reklam uzantısı seçeneklerini de, verdiğiniz reklamın ihtiyacına göre kullanabilirsiniz.

 

 

Blog

Reklam Ajansı

Reklam ve tasarım sektöründe dijital reklam ajansı olarak hizmet...

Web Tasarımı

Web Tasarımı Tasarım ile ilgili fikirlerin estetik çizgiler kull...

Seo Nedir?

SEO, açılım olarak Search Engine Optimization yani arama motoru opti...

Kartvizit

Kartvizit Kişilerin veya kurumların kendini tanıtmak amacı ile hazırlanan...

Afyon Web Tasarım

Afyon Web Tasarım Afyon Web Tasarım ve Web Programlama Afyon şehrinde web...

Ağrı Web Tasarım

Ağrı Web Tasarım Ağrı Web Tasarım ve Web Programlama Ağrı şehrinde web si...

Hemen Arayın Whatsapp'tan Yazın